Αγορά
Χρηστικού
Οδηγού
Επιβίωσης
Σκλάβου
(Χοές).
Αγορά
Αποκωδικοποίησης
Ταυτότητας
Ανθρώπινης
Κοινωνίας
(ΑΤΑΚ)
Η γαλουχία του
Περιπατητή δωρεάν σε
ebook EPUB,
MOBI, PDF,
ppsx,
YouTube
Οι
12 Προτροπές σε
Microsoft PowerPoint
Ο Εξάντας Ελλήνων
σε
Microsoft PowerPoint
Ο τέλειος
αντιεξουσιαστής είναι αυτός που τηρεί ευλαβικά τον Νόμο και
απαιτεί από τον εξουσιαστή όλων των βαθμίδων (τον διευθυντή
μέχρι τον εργάτη) και όλων των φορέων (τον Πατριάρχη μέχρι τον
Πρόεδρο της Δημοκρατίας) την υπακοή στους Νόμους και
Κανονισμούς και κατ΄επέκταση στο Σύνταγμα. Έτσι ο
αντιεξουσιαστής βάζει τον πανίσχυρο Νόμο σύμμαχο υπηρετώντας, αντιεξουσία.
Φανταστείτε πόσο
συμφέρει τους εξουσιαστές η καταπάτηση των Νόμων από τους
πολίτες.
|
Αυτομάτως (οι εξουσιαστές) θωρακίζονται με την Ρομφαία του υπερασπιστή
και εξουσιοδοτούνται ταυτόχρονα για την δημιουργία νέων
πιο αυστηρών κανονισμών σε βάρος όλων των πολιτών του Δήμου. Έτσι ως
δήθεν εγγυητές της Νομιμότητας επιβάλλουν μέσω της
εκτελεστικής εξουσίας, κατασταλτικούς μηχανισμούς με
κανονισμούς κατ' ουσίαν, αντισυνταγματικούς . |
Για αυτό και οι
Κυβερνώντες απαξιούν με την πολιτική τους, την Δικαιοσύνη. Για
αυτό ποτέ δεν την βοηθούν ουσιαστικά και δεν διορίζουν
περισσότερους δικαστικούς λειτουργούς για να την υπηρετούν.
Θέλουν με αυτόν το τρόπο να απαξιώσουν τον θεσμό του Δικαίου,
πείθοντας τους πολίτες του Δήμου για το μάταιο των υποθέσεών
τους.
Έτσι όταν για μια
απλούστατη διένεξη, χρειαζόμαστε πολλά χρόνια για να τελεσιδικήσουμε,
χάνουμε μαζί με την υπομονή μας και
την αξία του Δικαίου, εξαιτίας του μακρόβιου απονομής.
Έτσι για τους
κυβερνώντες αφενός μεν ποτέ δεν δικάζονται, όπως και αν έχουν διοικήσει ότι εγκλήματα και αν
έχουν διαπράξει (καθώς μέχρι να δικαστεί το παράπτωμά τους έχει
παραγραφεί λόγω του μακρόβιου της διαδικασίας) αφετέρου για τους
ελάχιστους πειθαρχημένους πολίτες υπάρχει η απογοήτευση (οικονομική και ψυχική αποστράγγιση) και τα παρατούν.
Αν όμως απαιτήσουμε
πειθαρχία στους κανονισμούς από τους δημόσιους λειτουργούς, τηρώντας
πρώτα εμείς ευλαβικά όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες,
διαμαρτυρόμαστε δια του
τυπικού τρόπου.
Δηλαδή εφόσον εγγράφως δηλώνουμε την δυσαρέσκειά
μας για την κακή διευθέτηση
των υποθέσεών ή την συμπεριφοράς του Κράτους απέναντί μας τότε
να είμαστε βέβαιοι για την ορθότερη απονομή του Δικαίου από τους
εξουσιαστές και την αρτιότερη αντιεξουσιαστική πρακτική μας.
Πρέπει να γνωρίζουμε ότι
ο Νόμος όπως προνοεί για
τον Κυβερνήτη προνοεί και για τον πολίτη. Στον πολίτη λοιπόν
έγκειται η ενημέρωσή του για τον Νόμο. Γνωρίζοντας τον Νόμο δεν
μπορούμε να εξαπατηθούμε από τον εκάστοτε Διοικούντα.
Γιατί;
Διότι όταν θα μπει στην
διαδικασία κουκουλώματος και παρανομίας η κάθε Διοικητική αρχή
και εμμέσως ο εξουσιαστής εμείς ως εγγυητής θα έρθουμε με την
σπάθα του Νόμου και του Συντάγματος να επιβάλλουμε τον Νόμο ή
τον κανονισμό. Η δεύτερη περίπτωση, είναι η διοικητική αρχή να προσπαθήσει
να βελτιώσει το πρόβλημα. Συνεπώς για την πρώτη περίπτωση
εγκαλούμε την αρχή και δεν εγκαλούμεθα από αυτήν, ενώ αν
ισχύσει η δεύτερη περίπτωση τότε με την ρύθμιση της αρχής, θα
ωφεληθούμε τόσο εμείς όσο και το κοινωνικό σύνολο.
Υ.Γ.:
*ΠΟΛΙΤΗΣ
ΑΠΛΩΣ ΟΥΔΕΝΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΡΙΖΕΤΑΙ Ή
ΤΟΥ ΜΕΤΕΧΕΙΝ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ* .
Δηλαδή αληθινός πολίτης είναι
αυτός που ελέγχει *ΤΟΥΣ ΕΝ ΤΑΙΣ
ΑΡΧΑΣ ΟΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ* ενώ έχει ο ίδιος
δικαίωμα να καταλαμβάνει και τα
αξιώματα δηλαδή να έχει
ενεργή άποψη για τα κοινά .
Για να γίνουν τα
παραπάνω πρέπει υποχρεωτικά γνωρίζουμε και να υπακούμε τον Νόμο.
Χωρίς καμία παράλειψη ή παράβλεψη. Ο νομοταγής πολίτης είναι
αυτός που απαιτεί. Αυτός που απαιτεί με Νόμο είναι και ο
ελεγκτικός και αποτελεσματικός πολίτης.
Άρα το μοναδικό μας όπλο
έναντι στην ασυδοσία της εξουσίας (της οιανδήποτε εξουσίας)
είναι η γνώση και η εφαρμογή των κανονισμών και Νόμων. Το μόνο
ισχυρό όπλο για απόκτηση δικαίων και δικαιωμάτων.
Η πειθαρχία στον Νόμο
και η υπακοή στο Σύνταγμα είναι ο μοναδικός άδολος σύμμαχος για
τις διεκδικήσεις μας.......
*ΝΟΜΩ
ΠΕΙΘΟΥ* . Να πειθαρχούμε
στο Νόμο ή να είμαστε
νομοταγείς . (Δελφικό παράγγελμα).
Καταλήγοντας λέγω
ότι *Είμαστε όλοι μέσα μας, εν' δυνάμει αντιεξουσιαστές*. Αλλά η
ειδοποιός διαφορά του αντιεξουσιαστή και του αναρχικού είναι ότι
ο αναρχικός είναι το χειρότερο προϊόν μια πολιτείας (επικίνδυνος
στην λειτουργία της) ενώ ο αντιεξουσιαστής είναι ο αντίλογος
στην ασυδοσία της εφαρμοζόμενης εξουσίας γόνιμο στοιχείο
απαραίτητο για την οργανωμένη Πολιτεία και την
Τάξη Πραγμάτων. Έτσι όπως
είναι ο διάλογος στην Δημοκρατία είναι και ο αντιεξουσιαστής σε
μια Πολιτεία....!
|
496 -
406 π.χ. |
*ΑΝΑΡΧΙΑΣ
ΔΕ ΜΕΙΖΟΝ ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΚΑΚΟ* . (Σοφοκλής από Αθήνα)
.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο κακό από
την αναρχία δηλαδή την έλλειψη
πειθαρχίας και σεβασμού προς τους
νόμους μιας οργανωμένης ομάδας (τάξη δικαίου)
.
Αυτό που κάνουν όλοι οι Κυβερνώντες ανά την υφήλιο είναι να
βαφτίζουν τους αντιεξουσιαστές Αναρχικούς όπως ακριβώς κάνουν οι
μοναχοί που βαφτίζουν το κρέας ψάρι για να το φάνε............
Υ.Γ.:
Στην ερώτηση λοιπόν
ποιός είναι ο τέλειος αντιεξουσιαστής απαντώ: Τέλειος
αντιεξουσιαστής είναι ο Δικαστής . Να προσπαθήσουμε όλοι να
γίνουμε Δικαστές......(για τους ανοήτους επεξηγώ ότι δεν εννοώ
την αυτοδικία)
>>Tι
θέλουν οι....>>
>>Ποιος είναι ο Τέλειος Κριτής>>
>>..η νόσος της
Δημοκρατίας...>>
>>Πως διοικούν οι ισχυροί τους
ανίσχυρους>>
<<επιστροφή στην αρχική
σελίδα ... καλοί πολίτες<<
<<επιστροφή στην σελίδα περί
διαπλοκής<<
<<Άρτος
και θέαμα<<