Μετρον Αριστον.gr

 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

Επικοινωνία

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Περί παιδικής εγκληματικότητας....

              Blog metron ariston.gr

 

Αγορά Χρηστικού Οδηγού Επιβίωσης Σκλάβου (Χοές).

 

Αγορά Αποκωδικοποίησης Ταυτότητας Ανθρώπινης Κοινωνίας (ΑΤΑΚ)

 

Η γαλουχία του Περιπατητή δωρεάν σε ebook EPUB, MOBI, PDF, ppsx, YouTube

 

Οι 12 Προτροπές σε PDF

 

1. Ανάγκη pdf 4. Τάξη Πραγμάτων 7. Ευτυχία pdf 10. Δίκαιος pdf
2. Μέτρο  pdf 5. Ηθική     pdf 8.Πιστεύω δυνατά pdf 11.Καλός Πολίτης pdf
3. Σπεύδω Βραδέως 6. Συγχώρεση pdf 9. Αυτοκυρίαρχος  pdf 12. Κέντρο Αγάπης pdf

 

Ο Εξάντας Ελλήνων σε PDF

 

Αμάθεια  pdf Αποδείξεις κ.α. pdf Ατυχία  pdf Αχαριστία pdf
Βοήθεια  pdf Γονέων, τέκνων Δικαιοσύνη  pdf Δίκαιο  pdf
Εγωισμός pdf Ευγένεια pdf Θεός  pdf Ισχύς  pdf
Ιστορία  pdf Κακία  pdf Κατηγόρων pdf Κυβερνώντες
Μάθηση  pdf Ντροπή pdf Οικογένεια  pdf Οκνηρία  pdf
Οργάνωση Παράδειγμα pdf Πεπρωμένο pdf Πολέμων
Πορείας pdf Συναίσθημα, Ψυχή Τύπος pdf Υγεία pdf
Φόβος  pdf Φιλοδοξία  pdf Φλυαρία  pdf Φίλοι pdf
Χρήμα  pdf Ψεύδος pdf Τέλειος κριτής pps Προσευχές

 

*ΟΥΣ ΤΡΕΦΕΙΣ, ΑΓΑΠΑ* . Να αγαπάμε αυτούς που τρέφουμε (παιδιά μας και γενικά την οικογένειά μας) .

 

*ΝΕΩΤΕΡΟΝ ΔΙΔΑΣΚΕ* . : Να διδάσκεις τους νεότερους (να μεταδίδουμε την γνώση στους νεότερους) .

 

*ΥΙΟΙΣ ΜΗ ΚΑΤΑΘΑΡΡΕΙ* . Μην αποκαρδιώνουμε τα παιδιά μας (δηλαδή να τα ενθαρύνουμε) .

 

*ΥΙΟΥΣ ΠΑΙΔΕΥΕ* . Να εκπαιδεύουμε (μορφώνουμε) τους γιους (παιδιά) μας . (Δελφικά Παραγγέλματα) .

 

      

Ξεπετασιάρικο πουλί

 βλέπε στο πέταγμά σου

γιατί είναι ακόμα αδύναμο

και άμεστα τα φτερά σου

 

Δεν επιλέγουμε τους γονείς . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Το μεγαλύτερο δώρο που μπορούνε να δώσουμε σε κάποιον που αγαπάμε, είναι να τον κάνουμε να καταλάβει, ότι τον αποδεχόμαστε όπως είναι* . (Φ. Σαμπέο) .

 

Δεν υπάρχουν ρόλοι γονεϊκοί , υπάρχει μόνο το συναίσθημα (πατρότητα  , μητρότητα) . (Δείκτης) .

 

Η νεότητα έχει ομορφιά αλλά είναι αδέξια . Η ωριμότητα έχει μαεστρία αλλά ασχήμια. (Δείκτης) .

 

Ο φιλόσοφος Διογένης χτυπούσε τον πατέρα , όταν βλαστημούσε ο γιος.....

 

Παιδιά βλέπουν, παιδιά πράττουν........... Αξίζει να δείτε το 

 

Είναι απορίας άξιο , ο γονέας να γνωρίζει με ακρίβεια πόσα ξόδεψε για τα παιδιά του ενώ δεν γνωρίζει πόσο χρόνο διέθεσε σε αυτά . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Για να γίνονται καλοί άνθρωποι τα παιδιά σου ξόδεψε γι' αυτούς δυο φορές λιγότερα λεφτά και δυο φορές περισσότερο χρόνο* . (Χ. Τζέκσον Μπράουν, ο μικρότερος) .

 

Υ.Γ.2:*Για τα παιδιά η αγάπη είναι συνώνυμη με το χρόνο που τους διαθέτεις* . (Α. Γουίθαμ) .

 

Υ.Γ.3: *Η δουλειά: δειλή δραπέτευση από τα οικογενειακά προβλήματα* . (Ε. Κασέγεφ) .

 

Η αγάπη των γονέων προς τα παιδιά τους είναι η πιο αγνή , άδολη και αγενής αγάπη (δεν έχει τρόπους ευγένειας) . (Δείκτης) .

 

Όταν αγαπάμε δεν τιμωρούμε , μόνο νουθετούμε με μέτρο και παράδειγμα . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *ΠΡΟΣ ΥΙΟΝ ΟΡΓΗΝ ΟΥΚ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΗΡ* . (Μένανδρος , Γνωμ. Μον.) . Ο καλός πατέρας δεν έχει οργή για τον γιό του .

 

Από παράξενο (δύσκολο) γονέα βγαίνει καλό παιδί και από καλό γονέα παράξενο παιδί . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Από ένα δυστυχισμένο παιδί μπορεί να βγει ένας καλός άνδρας* . (Αγγλική παροιμία) .

 

Είναι ανόητο να λέμε ότι ο κακός γονέας έχει το κακό παιδί . (Δείκτης) . Εξού και οι παροιμίες: από αγκάθι βγαίνει ρόδο και παπά παιδί διαόλου εγγόνι κ.α.

 

Να μην ζητάμε από τα παιδιά μας να γίνονται οι προσδοκίες (θελήματά) μας γιατί δεν γνωρίζουμε ποιο είναι το καλό τους ή αν συμφωνεί με το Θείο θέλημα .

Να αφήνουμε το συμφωνότερο να είναι και το συμφερότερο . Διότι όπως είπε ο Πλάτωνας από Αθήνα *το συμφερότερο είναι το συμφωνότερο με τη φύση του* . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: Εάν θέλετε αληθινές σχέσεις αγάπης πρέπει να ξεχάσετε την πολιτική πιέσεων. Μην προσπαθείτε να κυριαρχήσετε πάνω στον άλλο και μην αφήσετε τον άλλο να κυριαρχήσει πάνω σας. (Όσσο) .

 

Υ.Γ.2: *Ο κόσμος κερδίζεται απ' αυτούς που δεν ανακατεύονται στα γεγονότα και τα πράγματα. Αν επεμβαίνεις θ' αποτύχεις* . (Λάο Τσε) .

 

Y.Γ.3: *Δεν πρόκειται να δημιουργήσετε σοφούς, αν θα σκοτώσετε του παιδιού τις αταξίες* . (Ζ. Ζ. Ρουσσώ) .

 

Από τα παιδιά σου περίμενε να ακούσεις τα χειρότερα . Αγνόησέ τα λόγια και μην απαντήσεις . Συνέχισε να αγαπάς με σύνεση και στο μέλλον θα αμειφθείς για αυτό . (Δείκτης) .

 

Y.Γ.: *Τιμωρία χωρίς αγάπη σπάνια συνετίζει ή παραδειγματίζει. Και οι φυλακές πληθαίνουν* . (Δ. Τσινικόπουλος) .

 

Υ.Γ.2: *Το παιδί δεν πρέπει ν' ακούει προσβολές, γιατί μόνο τότε μεγαλώνοντας θ' αποκτήσει αξιοπρέπεια* (Φ. Ένγκελς) .

 

Υ.Γ.3: *Μέχρι πέντε χρόνων το παιδί σου να το έχεις σαν βασιλιά, μέχρι δεκαπέντε σαν υπηρέτη, μετά από δεκαπέντε, φίλο σου* . (Αρχαίο ινδικό γνωμικό) .

 

Υ.Γ.4: *Δεν έχει δικαίωμα να τιμωρήσει το παιδί εκείνος τον οποίον το παιδί δεν αγαπά* . (Τζ. Λοκ) .

 

Υ.Γ.5: *Οι γονείς: ένα κόκαλο πάνω στο οποίο τα παιδιά ακονίζουν τα δόντια τους* . (Π. Ουστίνοφ) .

 

Υ.Γ.6: *Οι τιμωρίες που επιβάλλονται τη στιγμή αγανάκτησης (οργής ή θυμού) δε φτάνουν στον στόχο* . (Ε. Καντ) .

 

Υ.Γ.7: Δεν μπορείς να μιλήσεις για τον ωκεανό σ' έναν βάτραχο του ποταμού . (Κινέζικη παροιμία) . 

 

Από το παιδί σου είναι πιθανό να ακούσεις λόγια συκοφάντη ή εχθρού . Η διαφορά σε αυτά τα λόγια είναι ότι τα λόγια του παιδιού σου είναι μόνο λόγια . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Το πιο δύσκολο πράγμα που πρέπει να αντιμετωπίσουν τα νέα παιδιά σήμερα, είναι το να μάθουν καλούς τρόπους χωρίς να τους βλέπουν* . (Φ. Άστερ) .

 

Δεν είναι σπάνιο το γεγονός ότι όταν η περιουσία των γονέων δίδεται στα παιδιά αυτή να ανταλλάζεται με την αχαριστία τους . (Δείκτης) .

 

 

                           

 

Τα παιδιά δε γεννιούνται εγκληματίες γίνονται . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.:*Η κοινωνία προπαρασκευάζει το έγκλημα και ο εγκληματίας το εκτελεί* . (Αλφιέρι) .

 

Υ.Γ.2: *ΑΡΧΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΠΑΣΗΣ ΝΕΩΝ ΤΡΟΦΑ* . Δηλαδή σε κάθε πολιτεία ανεξαίρετα θεμέλιο είναι η ανατροφή των νέων . (Πυθαγόρας από Σάμο) .

 

Η έλλειψη σωφροσύνης των μεγάλων οδηγεί τις ανάρμοστες πράξεις στα παιδιά . (Δείκτης) .

 

Είναι γνώρισμα κακών γονέων τα παιδιά τους να ντρέπονται για αυτούς . Δηλαδή τα παιδιά να προσβάλλονται από την συμπεριφορά των γονέων . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Ανατροφή των παιδιών δεν αποτελείται από τις νουθεσίες και κηρύγματα, αλλά πρώτ' απ' όλα σημαίνει να είσαι μπροστά στο παιδί σου πάντα έντιμος* . (Α. Οστρογκόρσκι) .

                                    

Η υπερβολική αγάπη των γονέων οδηγεί στην τυραννία . (Δείκτης) .

 

Δεν πρέπει να κυριαρχούμε στα παιδιά μας σαν να είμαστε τύραννοι γιατί κινδυνεύουμε από τις επαναστάσεις τους . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Η γονική υπερπροστασία είναι ένα άλλο είδος κακοποίησης* (Ντ. Κυριάκου) .

 

Υ.Γ.2: *Οι άνθρωποί που τα παιδιά δεν μπορούν να καταλάβουν καθόλου, είναι ο πατέρας κι η μητέρα, ενώ αντίθετα, τα πηγαίνουν θαυμάσια με τον παππού και τη γιαγιά* . (Σ. Στράνσκυ) .

 

Τους νέους βοηθά , η δυσκολία . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Εκεί που οι γονείς κάνουν τα πάντα για τα παιδιά τους, τα παιδιά θα κάνουν το ελάχιστο για τον εαυτό τους* . (Ε. Χάμπαρντ) .

 

Η υπερβολική αγάπη όπως και η υπερβολική έλλειψη από τους γονείς το ίδιο βλάπτει τα παιδιά . (Δείκτης) .

 

Υ.Γ.: *Ορφανό δεν είναι μόνο το παιδί που δεν έχει γονιό, αλλά κι εκείνο που δεν έχει το ενδιαφέρον του γονιού* . (Ι. Ευαγγέλου) .

 

Πρέπει να υπάρχει το μέσο στην αγάπη στην λύπη όπως και στον έρωτα . (Δείκτης) .

>>συνέχεια στην επόμενη σελίδα παιδική εγκληματικότητα (2)>>

   

 

 

 

 

  


© copyright 2006-2020   Ελληνικές Υπηρεσίες  Ιντερνετ Ô

Τα παιδιά που δεν επιμένουν και δεν κοπιάζουν , δεν μπορούν να μάθουν γράμματα , μουσική , αγωνίσματα , ούτε τον σεβασμό που σταθεροποιεί την αρετή
 
Όι άνθρωποι που ζητούν την αρετή αφού παιδευτούν λίγο θα ευεργετηθούν πάρα πολύ

 

ΚΤΗΣΑΙ ΕΝ ΜΕΝ ΝΕΟΤΗΤΙ ΕΥΠΡΑΞΙΑΝ , ΕΝ ΔΕ ΤΩ ΓΗΡΑ ΣΟΦΙΑ

ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΥ ESHOPS

 Εμπορικό δίκτυο

Τουριστικό δίκτυο

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Αυτή η σελίδα χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 2.0 Γενικό